22 Temmuz 2008 Salı

Tebdil-i Mekanda Ferahlık Var Mı?

Altı aydır uykularım kaçıyor.Bir garip haldir içine düştüğüm.İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyor.Adeta herşeyin dışında,herşeye ilgisiz bir durumdayım.

Pek çok arkadaşım bunun sebeplerini merak ediyor.Kısmen bilenlerse çoğunlukla beni suçlamaya çalışıyor.Oysa sebebini tam olarak algılayabilirlerse,sorunu da birlikte ortadan kaldıracağız ya ,o da sanırım kimsenin işine gelmiyor.

Asırı ısrarcı bir kişiliğim olmamamsına rağmen son bir senedir bazı konulardaki ısrarım,beni çok zayıf bir hale düşürdü.Duygularım zayıfladı,irademde ciddi kırılmalar var.En ufak şey bile beni komplo teorileri düşünmeye sevk ediyor.Herşeyin ardında bir başka sebep aramaya başladım.Buluttan nem kapan insan kim derseniz,herhalde kendimi gösteririm tereddürsüz.

İçinde bulunduğumuz sosyal öevre belki de beni bu hale düşüren en büyük etken.Ondan dolayı buralardan,bu çevreden bir an önce gitmem gerekiyor.Hem tebdili mekanda ferahlık vardır derler.

Yoksa bu düşüncemde de acele mi ediyorum,
O da ayrı bir konu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder